روش های ارسال:
1- ارسال با سرویس های اداره پست
2- ارسال با پیک مخصوص شهر تهران
3- شرایط ارسال رایگان به تمام مناطق کشور
4- شرایط ارسال رایگان برای شهر اسلامشهر

1- سرویس های اداره پست:
فروشگاه اینترنتی سرو استور به صورت آنلاین به سامانه اداره پست کشوری مرتبط است و هزینه ارسال سفارش در زمان تکمیل سبد خرید طبق تعرفه های اداره پست محاسبه و به کاربر نمایش داده می شود. سفارش هایی که تا ساعت 12 ثبت گردد، همان روز بررسی، بسته بندی و تحویل اداره پست خواهد شد. سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 12 یک روز بعد به اداره پست تحویل خواهد شد. همچنین هزینه ارسال تمام سفارش های با مبلغ بیش از 800,000 تومان (هشتصد هزار تومان) با هر روش پست که کاربر انتخاب نموده است، به تمام نقاط کشور رایگان خواهد بود. به غیر از محصولاتی که مبلغ آن بصورت تکی بالای یک میلیون تومان میباشد و سایر کااهایی که وزن بیشتری نسبت به قیمت خود دارند که هزینه آن طبق تعرفه پستی کشور محاسبه می شود. پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، کالا به سبد خرید شما اضافه می شود. (هزینه ارسال هر کالا با توجه به نوع گروه محصول، حجم و وزن آن متفاوت است و هزینه نهایی ارسال پس از انتخاب نوع ارسال (سفارشی یا پیشتاز) نمایش داده می شود). همچنین 0.5 درصد به عنوان هزینه بسته بندی در تعرفه های نمایش داده شده اداره پست محاسبه می گردد.
برای اطلاع از وضعیت سفارش خود، می توانید از سایت اداره پست tracking.post.ir وضعیت بسته را مشاهده و پیگیری نمایید. کد رهگیری مرسوله پستی پس از ثبت سفارش برای مشتری ارسال می گردد.
  • پست پیشتاز:
این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود در حال حاضر حداکثر زمان تحویل یک مرسوله درون شهری به گیرنده 24 ساعت و برای شهرستانها 24 تا 48 ساعت است و هزینه آن نسبت به پست سفارشی بیشتر است.

2- ارسال با پیک ویژه شهر تهران:
سفارش هایی که تا ساعت 17 ثبت شوند پس از بررسی و بسته بندی، یک روز بعد (روز کاری) با پیک ویژه برای مشتری ارسال می شود. در نظر داشته باشید که مامور ارسال سرو استور بسته سفارش مشتریان را در ورودی اصلی ساختمان تحویل می دهد و امکان ورود به داخل ساختمان های مسکونی و اداری و تحویل بسته ها به واحد ها وجود ندارد. هزینه پیک ویژه برای سفارش های کمتر 500,000 تومان به تمام نقاط شهر تهران (به جز مسیرهای جاده قدیم تهران کرج و اتوبان لشکری)  80,000 تومان و منطقه لواسانات 160,000 تومان است.  منطقه لواسانات به دلیل هزینه بالای ارسال در صورتی شامل سرویس رایگان می باشد که حداقل مبلغ سفارش 1000,000 تومان باشد، در غیر اینصورت هزینه ارسال 160,000 تومان محاسبه و اخذ می گردد.

3- شرایط ارسال رایگان به تمام مناطق کشور:
به طور کلی سفارش های بیش از 800,000 تومان (هشتصد هزار تومان) به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شود و با توجه به استان و شهر مشتری نوع سرویس ارسال متفاوت خواهد بود. در حال حاضر سفارش تمام استان های کشور با سرویس پیشتاز اداره پست ارسال می گردد که در شهر تهران علاوه بر سرویس پست، پیک ویژه ارسال سریع (کمتر از 24 ساعت) و تحویل از انبار انقلاب توسط مشتری (مراجعه به انبار) هم امکان پذیر است.

4- ارسال رایگان برای شهر اسلامشهر
به دلیل فعالیت فروشگاه مرکزی در منطقه اسلامشهر، تمام سفارش های با مبلغ بیش از 500 هزار تومان برای تمام مناطق اسلامشهر رایگان است و به صورت پیک ویژه ارسال می گردد. سفارش های کمتر از 500 هزار تومان شامل 30,000 تومان هزینه ارسال می گردد. سفارش هایی که تا ساعت 15 (روز کاری) ثبت گردند، همان روز توزیع می گردد و سفارش های ثبت شده بعد از ساعت 15 ، روز بعد (روز کاری و غیر تعطیل) توزیع و تا ساعت 12 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. مناطقی که ارسال رایگان (سفارش بیش از 550 هزار تومان) شامل آنها می شود، مناطق 5 گانه اسلامشهر: منطقه یک، دو، واوان، شهرک امام حسین و ضیاءآباد، احمدآباد مستوفی، چهاردانگه، شاطره، گلدسته و فیروزبهرام.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش و شرایط مرجوع نمودن کالا
1- مشتریان محترم می بایست در هنگام تحویل گرفتن سفارش از مامور اداره پست، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی بسته بندی و کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد)
توجه گردد پس از تحویل ظاهری کالا، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری محترم (تحویل گیرنده کالا) باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سرو استور اطلاع دهد.
2- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم می بایست در حضور مامور پستی و قبل از امضای رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به خدمات مشتریان فروشگاه سرو استور اطلاع دهند. در این موارد چنانچه تحویل گیرنده بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضا نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
3- در زمان تحویل کالا توسط پیک یا مامور پست، اگر کالای ارسال شده از نظر فنی ایراد داشته باشد طبق قوانین فروشگاه، مشتری با هماهنگی قبلی با واحد پشتیبانی مشتریان، تا 7 روز مهلت تعویض کالا و مرجوع کالا را خواهد داشت و هزینه ارسال کالا به عهده سرو استور خواهد بود. در صورت ارسال با پست، لطفا نوع سرویس را سفارشی و پس کرایه انتخاب نمایید.
4- امکان تعویض یا مرجوع کالا در صورتی که کالا مورد استفاده قرار نگیرد و آسیبی به آن وارد نشده باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی تا 7 روز پس از تحویل کالا برای مشتریان محفوظ و قابل انجام است. در این صورت هزینه ارسال کالا به فروشگاه با مشتری خواهد بود.